Συχνές Ερωτήσεις

 

Τι είναι η συνδρομή;

Η συνδρομή σας δίνει το δικαίωμα να χρησιμοποιείτε το σύστημα κατά την διάρκεια της ισχύος της για απεριόριστες μισάωρες βόλτες. Αν η κάθε βόλτα που πραγματοποιείται δεν υπερβαίνει τα 60 λεπτά τότε η συνδρομή σας καλύπτει πλήρως. Για διαδρομές που υπερβαίνουν τα 30 λεπτά,το αντίστοιχο ποσό αφαιρείται απο το cyclowallet σας. Αν η συνδρομή λήξει ή το cyclowallet αδειάσει δεν θα μπορείτε να πάρετε ποδήλατο μέχρι να ανανεώσετε την συνδρομή ή να γεμίσετε το cyclowallet σας.

Τι είναι το cyclowallet;

Το cyclowallet είναι το ηλεκτρονικό σας πορτοφόλι. Χρήματα στο cyclowallet μπαίνουν με κάθε αγορά [συνδρομής] καθώς και ξεχωριστά είναι από το περιβάλλον του web είτε από το κιόσκι. Τα χρήματα στο cyclowallet υπάρχουν για να καλύπτουν διαδρομές πέραν της πρώτης ώρας. Αν το cyclowallet σας αδειάσει δεν θα μπορείτε να πάρετε ποδήλατο και θα πρέπει να το γεμίσετε με το ποσό που επιθυμείτε, από την ιστοσελίδα ή το κιόσκι. Τα χρήματα που έχετε στο cyclowallet παραμένουν εκεί ακόμα και μετά την λήξη της συνδρομής σας και μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόλις ανανεώσετε ξανά την συνδρομή σας.

Πώς θα το χρησιμοποιήσω;

Για τις προϋποθέσεις, [Βλ. Όροι Χρήσης].

Για οδηγίες χρήσης δείτε τη [σχετική σελίδα].

Αν δεν υπάρχει διαθέσιμο ποδήλατο στον Σταθμό;

Το πιθανότερο είναι ότι δεν θα αργήσει κάποιο ποδήλατο να επιστραφεί.  Ωστόσο, εάν αργήσει, αρκεί μία τηλεφωνική επικοινωνία στον [ειδικό αριθμό] και θα ενημερωθείτε για το πότε θα υπάρχει διαθέσιμο ποδήλατο.

Πού μπορώ να δω αν υπάρχουν διαθέσιμα ποδήλατα και θέσεις;

Στον [Χάρτη] και στο κιόσκι που βρίσκεται στους Σταθμούς.

Ποιες πιστωτικές κάρτες γίνονται δεκτές;

Visa, MasterCard, American Express.

Πώς μπορώ να ενημερωθώ για το χρηματικό υπόλοιπό μου;

Επισκεφτείτε τη σελίδα ο [Λογαριασμός] μου. 

Πότε δεσμεύεται η εγγύηση;

Η εγγύηση δεσμεύεται ή σε περίπτωση κλοπής ή σημαντικής φθοράς του ποδηλάτου. 

Εάν ακυρώσω τη συνδρομή μου πριν λήξει, δικαιούμαι επιστροφή χρημάτων;

Βάσει του [Συμβολαίου Χρήσης], ο χρήστης δεν δικαιούται επιστροφή χρημάτων σε περίπτωση που ακυρώσει  τη συνδρομή του.

Τα 120 λεπτά δωρεάν χρήσης ισχύουν για κάθε ποδήλατο που χρησιμοποιώ;

Ναι, κάθε φορά που χρησιμοποιείτε ένα ποδήλατο, τα πρώτα 120 λεπτά είναι δωρεάν.

Τι πρέπει να κάνω αν χάσω την κάρτα μου;

Σε περίπτωση απώλειας της κάρτας σας, πρέπει να επικοινωνήστε με το [Κέντρο Εξυπηρέτησης], ώστε να ακυρωθεί η παλιά και να παραλάβετε τη νέα σας κάρτα.

Τι πρέπει να κάνω αν ένα ποδήλατο παρουσιάζει βλάβη;

Επιστρέφετε το ποδήλατο στον Σταθμό και μας ενημερώνετε από το κιόσκι (εισέρχεστε στο Σύστημα με τα συνθηματικά σας (CycloName & CycloPIN) και επιλέγετε «Αναφορά Βλάβης».

Πόση ώρα μετά την επιστροφή ενός ποδηλάτου, μπορώ να ξεκλειδώσω άλλο; 

Δεν υπάρχει κανένας περιορισμός. Μπορείτε να ξεκλειδώσετε αμέσως ένα άλλο ποδήλατο.

Μπορώ να νοικιάσω ένα ποδήλατο για αρκετές μέρες; 

Το Σύστημα Κοινόχρηστων Ποδηλάτων σχεδιάστηκε για βραχυχρόνιες ενοικιάσεις. [Βλ. Χρεώσεις]

Μπορώ να δανείσω το ποδήλατο ή την κάρτα μου σε άλλον; 

Βάσει του [Συμβολαίου Χρήσης], απαγορεύεται να δανείσετε ή να χαρίσετε την κάρτα σε τρίτο πρόσωπο.  Σε κάθε περίπτωση, παραμένετε υπεύθυνος για ενοικιάσεις που γίνονται με την προσωπική σας κάρτα ή τους προσωπικούς σας κωδικούς.

Μπορώ να νοικιάσω περισσότερα από ένα ποδήλατο με μία κάρτα;

Ο χρήστης δεν μπορεί να νοικιάσει περισσότερα ποδήλατα με μία μόνο κάρτα.